Księgarnia religijna nr 1 w Polsce!

Twój koszyk jest pusty.

Witaj! / Rejestracja Zaloguj

Pomoc

Wybierz interesujący cię temat:

1.1 Biuro Obsługi Klienta - BOK

Nasze Biuro Obsługi Klienta nie tylko rozwiązuje problemy techniczne, związane z zakupami, ale także udziela wszelkiej pomocy związanej z zakupami i uzyskaniem informacji na temat produktu. Może doradzić Ci, jaki prezent kupić najbliższej osobie, pomóc wybrać tytuł, który odpowiada Twoim zainteresowaniom a nawet reprezentować Cię w czasie składania reklamacji.

 

Biuro jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00. Pod tym adresem znajdziesz pomoc pomoc@gloria24.pl.

1.2 Kontakt

Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych pozycji w sklepie RAFAEL przy ul. Grzegórzeckiej 25 w Krakowiwie. Umożliwia ona uniknięcie kosztów wysyłki oraz oczekiwania na dostawę. Informacja o terminie odbioru zostaje wysłana na podany w zamówieniu adres mailowy. 

Uwaga! Godziny otwarcia sklepu podane są tutaj: http://gloria24.pl/kontakt

W razie jakichkolwiek problemów, pytań, czy sugestii zawsze pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Wszelkie dane kontaktowe znajdują się na stronie: http://gloria24.pl/kontakt/

2. Zakupy krok po kroku

 

2.1.1 Wyszukiwanie pozycji

 

Wyszukiwarka

Najszybszym sposobem znalezienia tytułu w katalogu jest skorzystanie z wyszukiwarki. Wyszukiwarka dostępna jest na każdej stronie gloria24.pl u góry.  Wystarczy tylko wpisać szukaną frazę, kliknąć przycisk znajdź i wyszukać odpowiednią pozycję z listy. Szukaną frazą może być tytuł, autor, wydawnictwo lub fragment opisu.

 

Działy tematyczne
Na samej górze naszej strony znajdują się zakładki, za pomocą których możesz przejść do interesującego Cię działu.


 

Wybierając interesujący Cię dział, zobaczysz podkategorie, w których znajdziesz to, czego szukasz.

 

2.1.2 Dodawanie do koszyka


Koszyk jest miejscem przechowywania produktów, które chcesz kupić. Aby dodać daną pozycję do koszyka należy kliknąć na napis „DODAJ DO KOSZYKA”, znajdujący się na karcie produktu.



Po dodaniu produktu do koszyka możesz wykonać w nim kilka operacji:

 

Zmiana ilości kupowanych produktów

 

Opcja ta przydatna jest dla wszystkich osób, które chcą zamówić więcej sztuk tego samego produktu. Aby zmienić ilość wystarczy zmienić podaną obok tytułu liczbę. Pamiętaj, że aby akcja ta została zakończona pomyślnie musisz kliknąć przycisk OK. Inaczej Twój koszyk nie zostanie zaktualizowany i ilość pozycji zostanie bez zmian.




Usuwanie produktów z koszyka
Aby usunąć produkt z koszyka należy kliknąć napis „usuń” znajdujący się obok pozycji, którą chcesz usunąć.




2.1.4 Kody rabatowe


Robiąc u nas zakupy możesz natknąć się na specjalne kody rabatowe. Rozdajemy je przy okazji różnych promocji, konkursów itp. Upoważniają one do otrzymania zniżki określonej wysokości, a skorzystać z nich możesz wpisując je w odpowiednie pole w koszyku:



Po zatwierdzeniu kodu, o ile jest on prawidłowy, otrzymasz obiecany rabat.

 

2.1.5 Składanie zamówienia

Jeśli w Twoim koszyku znajdują się już wszystkie pozycje, które chcesz zamówić, pora byś potwierdził zamówienie. Przejdź przez 3 szybkie kroki:


1.    Podaj swoje dane kontaktowe. Służy do tego prosty formularz w koszyku: 

 Uwaga! Abyś za każdym razem nie musiał wpisywać wszystkich danych, wystarczy, że poświęcisz 5 minut i zarejestrujesz się. System sam wyciąga dane osób zarejestrowanych z bazy danych, co dwukrotnie zmniejsza czas składania zamówienia! Jeśli nie chcesz się rejestrować - wybierz opcję: robię zakupy jako gość.

2.    Wybranie firmy dostawy i rodzaju płatności.
Aktualnie dostępne metody wysyłki widoczne są w koszyku:

 

3.    Ostateczne potwierdzenie danych i złożenie zamówienia. 

3. Dlaczego warto się zarejestrować?

 

Rejestracja w naszym sklepie jest bezpłatna! Zajmuje tylko 2 minuty. Jedyne wymagane w tym procesie dane to hasło oraz adres e-mail.

 

Każdy użytkownik zarejestrowany na www.gloria24.pl

 

  • * może składać szybkie zakupy (posiadając konto nie trzeba podawać za każdym razem danych do zamówienia) 
  • * może korzystać ze schowka (gdzie można przechować interesujące pozycje, które w przyszłości pragnie się kupić) 

 oraz opcjonalnie: 

  • * może otrzymywać informacje o nowościach wydawniczych
  • * jako pierwszy, dowiaduje się o wszelkich promocjach i konkursach organizowanych w księgarni gloria24.pl
4. Formy płatności

Obsługujemy następujące metody płatności:

•    Przelewem na konto

Po dokonaniu wpłaty na podane niżej konto i złożeniu zamówienia otrzymujesz przesyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej.

NUMER KONTA:
Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j
ul. Grzegórzecka 25
31-532 Kraków
Bank BPH S.A. 79 1060 0076 0000 3200 0137 5519

Podczas dokonywania przelewu w tytule wpłaty koniecznie podaj numer zamówienia (otrzymasz go w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia) 


•    Kartą płatniczą
Po dokonaniu wpłaty otrzymujesz przesyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej.

 

•    Szybkimi przelewami elektronicznymi 
Pieniądze możesz wpłacić także na konto firmy Przelewy24 (Dialcom24). Dialcom24.pl jest firmą pośredniczącą w przelewach, z którą ściśle współpracujemy. Wybierając płatność przelewem następuje automatyczne przekierowanie na stronę dialcom24.pl.


5. Koszty przesyłki

Tabela ilustrująca koszty wysyłki w księgarni gloria24.pl:

WAŻNE: Jeżeli wybieracie Państwo jeden produkt i dokonujecie płatności przelewem, zachęcamy do skorzystania z promocyjnej opłaty za koszty przesyłki, która wynosi 8,50.
W momencie wyboru opcji płatności przelewem i zapłaty w kwocie 10,90zł, taki koszt wysyłki zostanie automatycznie naliczony.

Sposób dostawy Płatność do 100 zł od 100 zł
Kurier przelew lub karta 10,90 zł  0 zł
przy odbiorze 9,90 zł  0 zł
Poczta Polska- za zaliczeniem pocztowym przelew lub karta 9,90 zł 0 zł
Odbiór własny- Kraków dowolna 0 zł
Przesyłka zagraniczna - Europa (do 1 kg) przelew lub karta 60 zł
Przesyłka zagraniczna - USA i Kanada (do 1 kg) przelew lub karta 70 zł

 

Opcja z której warto skorzystać to wybór jednej z książek, która zwalnia z kosztów wysyłki. Wybraliśmy książki, interesujące i warte przeczytania, których wybór zwalnia z kosztów wysyłki. Dzięki tej opcji Klient zyskuje: ma produkty, które zamówił i interesującą książkę. 


Książki zwalniające z kosztów wysyłki

6. Sposoby wysyłki

Przy realizacji zamówień korzystamy z usług Firmy Kurierskiej FEDEX oraz UPS. Można także odebrać paczkę w naszym punkcie odbioru w Krakowie na ulicy Grzegórzeckiej 25 (sklep Rafael). Godziny otwarcia podane są tutaj: http://gloria24.pl/kontakt.

7. Czas dostawy

Na karcie każdego produktu w boksie po prawej stronie znajduje się informacja o terminie realizacji zamówienia.


Zamawiając kilka pozycji o różnym czasie wysyłki, zrealizujemy całe zamówienie po skompletowaniu wszystkich produktów. Czas realizacji całego zamówienia będzie taki, jak najdłuższy z terminów wybranych pozycji.


Przesyłki wysyłane są firmą kurierską FEDEX. Termin dostawy przesyłki kurierskiej wynosi 1-2 dni roboczych.


Jako czas realizacji dostawy przyjmujemy tylko dni robocze. Czas wysyłki rozumie się jako moment wysłania paczki z magazynu Gloria24.pl do Klienta. Łączny czas dostawy to czas realizacji zamówienia + czas dostarczenia paczki przez kuriera.

7. Przesyłki zagraniczne

Przesyłka zamówiona poza granicą Polski zostanie wysłana po uprzedniej wpłacie odpowiedniej kwoty na nasze konto (przelewem bądź kartą płatniczą). Do kosztów zostanie doliczony koszt przesyłki według cennika Poczty Polskiej:

WAŻNE: Uprzejmie informujemy, że przesyłki do USA i Kanady wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, drogą morską.

W z wiązku z tym czas trwania wysyłki może wynosić 5 do 7 tygodni.

Sposób dostawy Płatność cena  
Przesyłka zagraniczna - Europa (do 1 kg) przelew lub karta 60 zł
Przesyłka zagraniczna - USA i Kanada (do 1 kg) przelew lub karta 70 zł
9. Gwarancja satysfakcji

W trosce o Państwa bezpieczeństwo i satysfakcję, w przypadku braku zadowolenia z jakiegokolwiek powodu podczas dokonywania zakupów na Gloria24.pl gwarantujemy Państwu zwrot stu procent poniesionych kosztów, razem z kosztami poniesionymi za wysyłkę zamówionych towarów.
Zwracane towary nie powinny być używane. Powinny być kompletne i zwrócone w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta wraz z wszelkimi dodatkami, jeżeli takowe były w oryginalnym komplecie. Dokonanie zwrotu jest możliwe wyłącznie za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej FEDEX.

Aby dokonać zwrotu należy wysłać przesyłkę na nasz adres:
gloria24.pl
ul. Dąbrowskiego 16
30-532 Kraków
z dopiskiem: gwarancja satysfakcji.

Czy jest możliwe połączenie złożonych zamówień, tak aby zostały one przysłane w jednej paczce?

Możliwe jest połączenie złożonych zamówień. Aby to zrobić wystarczy skontaktować się Biurem Obsługi Klienta i zgłosić taką konieczność.

Czy można osobiście odebrać zamówione książki?

Zmiany w funkcjonowaniu punktu odbioru osobistego na ulicy Grzegórzeckiej 25:

W lipcu i sierpniu w sobotę – nieczynne.
Od 13 do 26 lipca – nieczynne. Odbiór w naszych biurach (ul. Dąbrowskiego 16) w godzinach 8:00 do 14:00.


Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych pozycji w sklepie RAFAEL przy ul. Grzegórzeckiej 25 w Krakowiwie. Umożliwia ona uniknięcie kosztów wysyłki oraz oczekiwania na dostawę. Informacja o terminie odbioru zostaje wysłana na podany w zamówieniu adres mailowy. 

Uwaga! Godziny otwarcia sklepu podane są tutaj: http://gloria24.pl/kontakt

Czy po złożeniu zamówienia możliwe jest dołączenie do niego dodatkowych pozycji?

Istnieje możliwość domówienia dodatkowych pozycji do złożonego zamówienia. W takiej sytuacji należy skontaktować się drogą mailową z naszą konsultantką. Konieczne będzie podanie niezbędnych danych takich jak: numer zamówienia, imię i nazwisko osoby na którą zamówienie zostało złożone, dokładny tytuł, wydawnictwo oraz cenę produktu. Dołączenie kolejnych tytułów może spowodować wydłużenie się czasu oczekiwana na dostawę przesyłki.

Czy wszystkie książki, które znajdują się w ofercie na stronie internetowej są fizycznie dostępne i możliwa jest szybka ich wysyłka?

Oferta na stronie jest regularnie aktualizowana. W przypadku większości książek szybka wysyłka jest możliwa- książki te są oznaczone jako "wysyłka w ciągu 24 godzin". Części tytułów nie posiadamy cały czas na magazynie, wówczas jest im przypisany indywidualny czas dostawy podany na karcie produktu oraz o którym kupujący zostaje poinformowany drogą mailową.

Czym jest dialcom24.pl?

Dialcom24.pl jest firmą pośredniczącą w przelewach, z którą ściśle współpracujemy. Wybierając płatność przelewem następuje automatyczne przekierowanie na stronę dialcom24.pl.

Gdzie można znaleźć dane potrzebne, aby dokonać przelewu na główne konto księgarni?

Wszelkie dane kontaktowe oraz dane konieczne aby dokonać przelew, można znaleźć na naszej stronie internetowej w zakładce kontakt:  http://gloria24.pl/kontakt/

Gdzie znaleźć informacje na temat przesyłki?

Informacje o kosztach wysyłki są tutaj: http://gloria24.pl/pomoc#faq-item-31

Informacje o kosztach sposobach wysyłki są tutaj: http://gloria24.pl/pomoc#faq-item-34

Informacje o wysyłkach zagranicznych są tutaj: http://gloria24.pl/pomoc#faq-item-33

Jak uniknąć kosztów przesyłki?

Aby uniknąć kosztów przesyłki, wystarczy złożyć zamówienie na kwotę powyżej 100zł, lub zamówić jedną z niżej wymienionych książek:

Lista książek zwalniających z kosztów wysyłki

Kiedy i jak złożyć reklamację?

Jeśli w przesyłce brakuje zamówionych i opłaconych produktów, zostały one uszkodzone podczas transportu lub zaistniała inna sytuacja powodująca niezadowolenie z otrzymanych produktów, każdy Klient ma prawo złożyć reklamację. Wystarczy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefoniczne. Ponadto istnieje możliwość zwrotu zamówienia w nienaruszonym stanie. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych o daty otrzymania zwrotu zamówienia.

Kiedy można otrzymać kod rabatowy i jak z niego korzystać?

Kody rabatowe rozdawane są przy okazji różnych promocji, konkursów itp. Upoważniają one do otrzymania zniżki określonej wysokości.