Księgarnia religijna nr 1 w Polsce!

Twój koszyk jest pusty.

Witaj! / Rejestracja Zaloguj

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO gloria24.pl z dnia 25.maja 2018.
 
I. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:


1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

 

2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

 

3. Regulamin – niniejszy Regulamin  świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego gloria24.pl;

 

4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod https://gloria24.pl/, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;  

 

5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;

 

6.Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;  

 

7. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.);

 

8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

 

9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.  
 
 

II. Postanowienia ogólne

 
2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod https://gloria24.pl/.

 

2.2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

2.3. Sklep internetowy, działający pod https://gloria24.pl/, prowadzony jest przez Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j.

 

2.4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

 

a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego; 

 

b) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;

 

c) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług  świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.

 

2.5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:


a) Internet Explorer w wersji 8.0  lub nowszej z włączoną obsługą JS.


b) minimalna rozdzielczość ekranu 800x600 pikseli.


2.6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.

 

2.7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.  

 

2.8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu  https://gloria24.pl/ oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

 

2.9. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.


 
III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego


 3.1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w jego ramach.

 

3.2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.

 

3.3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

 

3.4. Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

 

a) podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,

 

b) dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,

 

c) dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j  za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa  lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j.

 

3.5. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j.

 

3.6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności  środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

 

3.7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

 

a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

 

b) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

 

c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),

 

d) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j,

 

e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

 

f) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.


 
IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży


4.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową https://gloria24.pl/, dokonać wyboru towaru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

 

4.2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

 

4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.  

 

4.4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

 

a) przedmiotu zamówienia,  

 

b) jednostkowej oraz  łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),

 

c) wybranej metody płatności,

 

d) wybranego sposobu dostawy,

 

e) czasu dostawy,



4.5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”.

 

4.6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

 

4.7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną Przyjeto zamówienie nr xxx, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

 

4.8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.

 

4.9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.  


 
V. Dostawa


5.1. Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

 

5.2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską. Koszty dostawy zapisane są w dziale Pomoc. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

 

5.3. Termin realizacji dostawy wynosi:

 

  • * firma kurierska, przewidywany czas dostawy, 1-2 dzień roboczy

Podane wyżej terminy są terminami deklarowanymi przez firmę kurierską.

 

  • * odbiór osobisty w Punkcie Odbioru Domu Wydawniczego RAFAEL przy ul. Grzegórzeckiej 25 w Krakowie, przewidywany czas dostawy 1 dzień roboczy.

Jako czas realizacji dostawy przyjmujemy tylko dni robocze. Czas wysyłki rozumie się jako moment wysłania paczki z magazynu Gloria24.pl do Klienta. Łączny czas dostawy to czas realizacji zamówienia + czas dostarczenia paczki przez  kuriera.

 

Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.


 
VI. Ceny i metody płatności


6.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.  

 

6.2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:

 

a) przelewem na numer konta bankowego 88 1060 0076 0000 3200 0137 5551,

 

b) płatnością w systemie Dialcom Przelewy 24,

 

c) zapłata kartą płatniczą akceptowaną przez Dialcom Przelewy 24. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań.

 

d) za pobraniem,

 

e) gotówką.

 


VII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy



7.1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego,przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na
odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 30 dni i wysyłając je na adres

gloria24.pl
ul. Dabrowskiego 16
30-532 Kraków

podany w niniejszym Regulaminie.

 

7.2. Termin 30-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.

 

7.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba  że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:
gloria24.pl
ul. Dabrowskiego 16
30-532 Kraków

 

7.5. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

 


7.6. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.


 
VIII. Reklamacje dotyczące Towarów


8.1. Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j  jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

 

8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta  gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres info@gloria24.pl. Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j  zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

8.3. Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j  nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio u producenta, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.  


 
IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną


9.1.Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

 

9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j  o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

 

9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie
na adres: gloria24.pl
ul. Dabrowskiego 16
30-532 Kraków,

mailowo pod adres info@gloria24.pl.

 

9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

 

9.5. Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j  zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

 
X. Postanowienia końcowe


10.1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j  a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.  

 

10.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j  a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp.j.

 

10.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o  świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH



Administratorem podanych przez Ciebie danych jest Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp. j. z siedzibą w Krakowie ul. Grzegórzecka 25, 31-532 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy KRS pod numerem 0000302419, posiadającą NIP 9451894613 oraz REGON: 357110054


Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym jest Halina Marchut.

Z inspektorem możesz się skontaktować pisząc na adres hala@rafael.pl



JAKIE DANE PRZETWARZAMY?


Przetwarzamy tylko te dane, które nam przekażesz. Aby zarejestrować się w naszym serwisie wymagamy od Ciebie podania adresu mailowego, numeru telefonu, imienia, nazwiska i adresu. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne abyśmy mogli zawrzeć umowę  sprzedaży, skontaktować się z Tobą w jej sprawie i dostarczyć zamówiony przez Ciebie towar.


Dodatkowo, możesz w swoim profilu przekazać nam więcej danych osobowych. Podanie tych danych jest dobrowolne i pomoże nam spersonalizować kierowaną do Ciebie ofertę oraz ułatwić kontakt. Tylko od Ciebie zależy czy podasz nam więcej danych i w każdym momencie możesz zmienić swoje ustawienia.


Używamy również plików cookies, które wykorzystywane są przez sklep internetowy w celu obsługi Witryny i zapewnienia możliwości udostępnienia Ci  interesujących informacji oraz podczas procesu zakupowego, np. w celu zapamiętywania dokonanych przez Ciebie zakupów. Pliki cookies wykorzystywane przez sklep internetowy mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Ciebie z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak Twoje hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny.


Na naszej stronie działa także automatyczny system, który pomaga nam jak najlepiej dopasować do Ciebie naszą ofertę. Nie podejmujemy automatycznych decyzji, które mają wpływ na Twoje prawa. Chcemy po prostu by nasza oferta została skierowana właśnie do Ciebie.


W ramach Witryny mogą pojawiać się okresowo linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Witryny i nie są w żaden sposób nadzorowane przez sklep internetowy. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności, z którymi zalecamy się zapoznać. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za zasady postępowania z danymi w ramach tych stron.


CEL PRZETWARZANIA


Głównym celem, dla którego przetwarzamy Twoje dane osobowe to zawarcie umowy. My chcemy sprzedać nasze produkty, a Ty chcesz je kupić. Jesteśmy dumni,  że wybrałeś właśnie nas.


Jeżeli wyraziłeś na to zgodę, Twoje dane, które nam podałeś posłużą nam do celów marketingowych. Będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości, zawierające informacje o dostępnych promocjach, wydarzeniach,  konkursach i bonusach. Jeżeli podałeś dane inne niż adres mailowy, to będziemy mogli spersonalizować oferty i wiadomości specjalnie dla Ciebie. Dzięki temu będziesz otrzymywać informacje odpowiadające Twoim zainteresowaniom i preferencjom. Nikt nie lubi spamu.


Aby móc ciągle ulepszać nasz serwis, przetwarzamy dane, które nam podałeś dla celów statystycznych. Chcemy być coraz lepsi, dlatego musimy perfekcyjnie znać naszych użytkowników.


Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, pisz śmiało do nas. Odpowiemy na wszystkie wątpliwości.


PODSTAWA PRZETWARZANIA


Dane, które podajesz rejestrując się w naszym serwisie, a które są niezbędne dla realizacji wysyłki przetwarzamy na podstawie umowy. Musimy znać Twoje imię, nazwisko, adres i numer telefonu, abyśmy mogli przesłać paczkę oraz co najmniej maila byś mógł się zarejestrować w naszym serwisie a my byśmy mogli się z Tobą skontaktować. Dodatkowo, od firm i instytucji w celu wystawienia dowodu sprzedaży potrzebujemy również numeru NIP.


Dane, które podajesz dobrowolnie dla celów marketingowych, są przez nas przetwarzane na podstawie Twojej zgody, która w każdej chwili może zostać cofnięta.


Dane, które podajesz dobrowolnie, wykorzystujemy także dla celów statystycznych. Podstawą ich przetwarzania jest nasz uzasadniony interes. Musimy wiedzieć co dzieje się w naszym serwisie a ponadto staramy się ciągle go ulepszać.


KOMU PRZEKAZUJEMY TWOJE DANE?


Aby zapewnić najwyższą jakość usług, korzystamy z usług zewnętrznych dostawców. Naszych partnerów dobieramy niezwykle starannie. Poniżej przedstawiamy wam kategorię podmiotów, którym dane przekazujemy:

  • firmy kurierskie;

  • firmy hostingowe;

  • systemy płatności;

  • platformy mailingowe;

  • internetowe narzędzia statystyczne (google analytics, edrone)

  • narzędzia reklamowe


TWOJE PRAWA


Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości,  pytania lub chciałbyś dowiedzieć się  jeszcze więcej, pisz na adres info@gloria24.pl lub dzwoń śmiało pod numer 12 411 08 66. Odpowiemy!


Pamiętaj, że:

  1. masz prawo w każdym czasie cofnąć udzieloną zgodę. Nie będzie to miało negatywnych konsekwencji. Po prostu przestaniemy przesyłać do Ciebie nasze wiadomości marketingowe. Cofnięcie zgody pozostaje oczywiście bez wpływu na dotychczasowe przetwarzanie, jeszcze na podstawie zgody. Jeżeli chcesz cofnąć zgodę, edytuj swoje dane w profilu lub napisz do nas na adres info@gloria24.pl.


       2) masz prawo żądać dostępu do swoich danych osobowych;


3) masz prawo sprostować swoje dane osobowe a nawet je usunąć.   Usunięcie danych, które są niezbędne do świadczenia usługi jest równoznaczne z usunięciem konta z serwisu.


4) masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych oraz  żądać ograniczenia tego przetwarzania;


5) względem danych, których podstawą przetwarzania jest zgoda, masz prawo żądać ich przeniesienia;


6) masz prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;


JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE?


Dopóki jesteś z nami, Twoje dane są przez nas przetwarzane. Gdy usuniesz konto, Twoje dane będą jeszcze przez nas przechowywane wyłącznie przez okres  przedawnienia roszczeń.


Zawsze możesz się z nami skontaktować pod adresem info@gloria24.pl lub numerem telefonu 12 411 08 66. Postaramy się pomóc!

 

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH



Administratorem podanych przez Ciebie danych jest Dom Wydawniczy Rafael H. Marchut, T. Balon - Mroczka sp. j. z siedzibą w Krakowie ul. Grzegórzecka 25, 31-532 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy KRS pod numerem 0000302419, posiadającą NIP 9451894613 oraz REGON: 357110054


Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym jest Halina Marchut.

Z inspektorem możesz się skontaktować pisząc na adres hala@rafael.pl



JAKIE DANE PRZETWARZAMY?


Przetwarzamy tylko te dane, które nam przekażesz. Aby zarejestrować się w naszym serwisie wymagamy od Ciebie podania adresu mailowego, numeru telefonu, imienia, nazwiska i adresu. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne abyśmy mogli zawrzeć umowę  sprzedaży, skontaktować się z Tobą w jej sprawie i dostarczyć zamówiony przez Ciebie towar.


Dodatkowo, możesz w swoim profilu przekazać nam więcej danych osobowych. Podanie tych danych jest dobrowolne i pomoże nam spersonalizować kierowaną do Ciebie ofertę oraz ułatwić kontakt. Tylko od Ciebie zależy czy podasz nam więcej danych i w każdym momencie możesz zmienić swoje ustawienia.


Używamy również plików cookies, które wykorzystywane są przez sklep internetowy w celu obsługi Witryny i zapewnienia możliwości udostępnienia Ci  interesujących informacji oraz podczas procesu zakupowego, np. w celu zapamiętywania dokonanych przez Ciebie zakupów. Pliki cookies wykorzystywane przez sklep internetowy mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Ciebie z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak Twoje hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny.


Na naszej stronie działa także automatyczny system, który pomaga nam jak najlepiej dopasować do Ciebie naszą ofertę. Nie podejmujemy automatycznych decyzji, które mają wpływ na Twoje prawa. Chcemy po prostu by nasza oferta została skierowana właśnie do Ciebie.


W ramach Witryny mogą pojawiać się okresowo linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Witryny i nie są w żaden sposób nadzorowane przez sklep internetowy. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności, z którymi zalecamy się zapoznać. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za zasady postępowania z danymi w ramach tych stron.


CEL PRZETWARZANIA


Głównym celem, dla którego przetwarzamy Twoje dane osobowe to zawarcie umowy. My chcemy sprzedać nasze produkty, a Ty chcesz je kupić. Jesteśmy dumni,  że wybrałeś właśnie nas.


Jeżeli wyraziłeś na to zgodę, Twoje dane, które nam podałeś posłużą nam do celów marketingowych. Będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości, zawierające informacje o dostępnych promocjach, wydarzeniach,  konkursach i bonusach. Jeżeli podałeś dane inne niż adres mailowy, to będziemy mogli spersonalizować oferty i wiadomości specjalnie dla Ciebie. Dzięki temu będziesz otrzymywać informacje odpowiadające Twoim zainteresowaniom i preferencjom. Nikt nie lubi spamu.


Aby móc ciągle ulepszać nasz serwis, przetwarzamy dane, które nam podałeś dla celów statystycznych. Chcemy być coraz lepsi, dlatego musimy perfekcyjnie znać naszych użytkowników.


Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, pisz śmiało do nas. Odpowiemy na wszystkie wątpliwości.


PODSTAWA PRZETWARZANIA


Dane, które podajesz rejestrując się w naszym serwisie, a które są niezbędne dla realizacji wysyłki przetwarzamy na podstawie umowy. Musimy znać Twoje imię, nazwisko, adres i numer telefonu, abyśmy mogli przesłać paczkę oraz co najmniej maila byś mógł się zarejestrować w naszym serwisie a my byśmy mogli się z Tobą skontaktować. Dodatkowo, od firm i instytucji w celu wystawienia dowodu sprzedaży potrzebujemy również numeru NIP.


Dane, które podajesz dobrowolnie dla celów marketingowych, są przez nas przetwarzane na podstawie Twojej zgody, która w każdej chwili może zostać cofnięta.


Dane, które podajesz dobrowolnie, wykorzystujemy także dla celów statystycznych. Podstawą ich przetwarzania jest nasz uzasadniony interes. Musimy wiedzieć co dzieje się w naszym serwisie a ponadto staramy się ciągle go ulepszać.


KOMU PRZEKAZUJEMY TWOJE DANE?


Aby zapewnić najwyższą jakość usług, korzystamy z usług zewnętrznych dostawców. Naszych partnerów dobieramy niezwykle starannie. Poniżej przedstawiamy wam kategorię podmiotów, którym dane przekazujemy:

  • firmy kurierskie;

  • firmy hostingowe;

  • systemy płatności;

  • platformy mailingowe;

  • internetowe narzędzia statystyczne (google analytics, edrone)

  • narzędzia reklamowe


TWOJE PRAWA


Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości,  pytania lub chciałbyś dowiedzieć się  jeszcze więcej, pisz na adres info@gloria24.pl lub dzwoń śmiało pod numer 12 411 08 66. Odpowiemy!


Pamiętaj, że:

  1. masz prawo w każdym czasie cofnąć udzieloną zgodę. Nie będzie to miało negatywnych konsekwencji. Po prostu przestaniemy przesyłać do Ciebie nasze wiadomości marketingowe. Cofnięcie zgody pozostaje oczywiście bez wpływu na dotychczasowe przetwarzanie, jeszcze na podstawie zgody. Jeżeli chcesz cofnąć zgodę, edytuj swoje dane w profilu lub napisz do nas na adres info@gloria24.pl.


       2) masz prawo żądać dostępu do swoich danych osobowych;


3) masz prawo sprostować swoje dane osobowe a nawet je usunąć.   Usunięcie danych, które są niezbędne do świadczenia usługi jest równoznaczne z usunięciem konta z serwisu.


4) masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych oraz  żądać ograniczenia tego przetwarzania;


5) względem danych, których podstawą przetwarzania jest zgoda, masz prawo żądać ich przeniesienia;


6) masz prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;


JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE?


Dopóki jesteś z nami, Twoje dane są przez nas przetwarzane. Gdy usuniesz konto, Twoje dane będą jeszcze przez nas przechowywane wyłącznie przez okres  przedawnienia roszczeń.


Zawsze możesz się z nami skontaktować pod adresem info@gloria24.pl lub numerem telefonu 12 411 08 66. Postaramy się pomóc!